Je třeba dát do pořádku sbírku listin, tj. založit do ní požadované doklady.
Co má obsahovat sbírka listin upravuje §66 zák.č. 304/2013Sb. o veřejných rejstřících
- listiny, které se předkládají k doložení zapisovaných skutečností např. stanovy, rozhodnutí o volbě členů orgánů, rozhodnutí o zřízení pobočného spolku
- další listiny účetní závěrka (od roku 2014!), případně i výroční zpráva.
Dotace – co je potřeba mít v pořádku
- Členská základna!
- Veřejný rejstřík – statutáři, povinné dokumenty
- Majetek – pasport (evidence) majetku
- Hospodaření – účetní závěrky –povinnost zveřejnění od roku 2014 včetně přílohy a výroční zprávy
Pro evidenci členské základny, pasportu majetku a dalších informací o spolku lze využít Informační systém ČUS.
Kontakt pro podrobné informace: Kamila Benčová, 608 760 350